ALTERNATIEVE DRANKEN BEREIKEN BELGISCHE FRISDRANKENMARKT

Consument drinkt lokaler, gezonder en natuurlijker

De Belgische markt voor frisdranken is het laatste decennium grondig gewijzigd. De schreeuw om innovatie en vernieuwing klinkt vanuit de hoek van de steeds meer geïnformeerde consument alsmaar luider. Uit cijfers van de VIWF, de sectorvereniging van de Belgische water- en frisdrankindustrie, blijkt dat de frisdrankconsumptie de laatste 10 jaar met 15% is gedaald. Om in te spelen op de huidige marktontwikkeling, trachten producenten in te zetten op gezonde, natuurlijke en/of lokale alternatieven.frisdranken

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij FoodServices 

FoodServices maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.