Het willen betalen voor kwaliteit en duurzaamheid is de laatste jaren sterk geëvolueerd. Dat komt grotendeels door de steeds bewuster wordende consument. Mensen willen graag andere keuzes maken om bijvoorbeeld rekening te houden met het klimaat, wat ook resulteert in een hogere bioverkoop. Marie Verhulst Bladmanager
Er bestaat al lang niet meer zoiets als dé bioconsument. Iedereen koopt wel eens een bioproduct de dag van vandaag. Dat bewijzen ook de huidige cijfers van de biobestedingen met een verdrievoudiging ten opzichte van tien jaar geleden.
Nu het beleid een maximaal aantal auto’s aan de stekker of de waterstofpomp (H2) wil – en de auto-industrie daar gretig op inspeelt – heeft auto-elektrificatie de toekomst mee. De klant wordt gemotiveerd met fiscale voordelen, vrijstellingen van...
Een hartige snelle hap gaat er de hele dag door best in. Door een ruim aanbod is er voor elk wat wils. Meer en meer consumenten willen bewuster eten. Daar spelen fabrikanten gretig op in met gezonde alternatieven. Het aandeel ...
FoodServices maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.