- 12 november 2019
- Door An De Maere
- | 4 min. leestijd
- | Bron: Retail Professionals
Koffiebonen en capsules zitten stevig in de lift
Op 29 september was het in België de Nationale Dag van de Koffie. Twee dagen later, op 1 oktober, vierden we ook de Internationale Dag van de Koffie. Het zwarte goud werd daarbij weer stevig in de kijker gezet. Logisch, want de koffiehype blijft maar duren en de Belgische ‘in home’ koffiemarkt vertegenwoordigt jaarlijks meer dan 4 miljard tassen. Maar wat drinkt de consument nu het liefst en welke grote trends zien we? Wij legden ons oor te luisteren bij één internationale speler en één ambachtelijke producent. En hoewel ze elk hun eigen accenten leggen, zijn ze het over één ding volledig eens: innovatie en variatie krijgen de grootste prioriteit.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.